JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Razvoj vizuelno-prostornih veština i geometrijskog mišljenja studenata učiteljskih fakulteta zasnovan na metodi usmerenog opažanja i teoriji van Hila
Doktorand:Baranović, Nives
Fakultet: Matematički fakultet
Napomena: Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
Datum postavljanja na uvid javnosti: 12-08-2022
Datum odbrane: 29-09-2022
Objavljeni radovi:
[1] 1.Antunović-Piton, B., & Baranović, N. (2022). Factors Affecting Success in Solving a Stand-Alone Geometrical Problem by Students aged 14 to 15. Center for Educational Policy Studies Journal. (SCOPUS baza, М24). 2.Baranović, N., Antunović-Piton, B. (2021). Different Perspectives on Success in Solving Stand-Alone Problems by 14 to 15-Year-Old Students. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 1; DOI:10.15516/cje.v23i1.3863 (SCI lista, М23, IF 0.258). 3.Grubić, M., Baranović, N. (2021). Dudeneyjev Haberdasherov problem. Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 4, 73-87 (M51). 4.Baranović, N., Lehman, S. (2017). Razvoj geometrijskog mišljenja kroz tangram aktivnosti. Zbornik radova: Sedmi simpozijum "Matematika i primene" Knežević, Miljan (ur.). Beograd: Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, str. 81-92 (M33). 5.Baranović, N. (2019). Pre-service primary education teachers’ knowledge of relationships among quadrilaterals, In J. Milinković & Z. Kadelburg (Eds.), Research in Mathematics Education (pp. 112–127). Mathematical Society of Serbia (M33). 6.Baranović, N. (2015.) Potencijal jednog zadatka izveden na temelju Talesovog teorema o proporcionalnim dužinama, U zborniku radova Peti simpozijum Matematika i primene, Beograd: Matematički fakultet, str. 86-98 (M33). 7.Baranović, N. (2019). O učenju i poučavanju geometrije prema van Hiele-ovoj teoriji. Zbornik radova: Geometrija u nastavi matematike, Gortan, Robert (ur.). Pula: Matematičko društvo Istra, str. 19-42.