Toggle navigation
Prijava
Toggle navigation
Pregled rada
UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
Fakulteti društveno-humanističkih nauka
Ekonomski fakultet
Pregled rada
UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
Fakulteti društveno-humanističkih nauka
Ekonomski fakultet
Pregled rada
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Uticaj medijskih sredstava na percepciju i evaluaciju oglašenih brendova
Doktorand:
Jovanović Dimitriadis, Neda D.
Fakultet:
Ekonomski fakultet
Napomena:
Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
Datum postavljanja na uvid javnosti:
17-07-2015
Datum odbrane:
30-10-2015
Pretraga doktorskih disertacija
Pretraga za ovaj fakultet
Pregled
Sve doktorske disertacije
Grupacije fakulteta i fakulteti
Autori
Naslovi
Ovaj fakultet
Autori
Naslovi