Objavljeni radovi:
[1]
„Гласно и тихо читање књижевног текста у разредној наставиˮ, Методичка пракса, Учитељски факултет у Врању и Школска књига, Београд, 2014, бр. 2, 193–202.
[2]
„Читанка за четврти разред као уџбеник ширег културног контекстаˮ (коаутор са М. Митровић), у: Уџбеник у функцији наставе и учења, ур. Ана Пешикан, Педагошки факултет, Ужице, 2016, 105–114.
[3]
„Протоколи за анализу уџбеничких елемената у савременим букваримаˮ, Методичка пракса, Заједница учитељских факултета Србије и Учитељски факултет у Београду, 2017, бр. 1, 71–86.
[4]
„Утицај гласног и тихог читања на разумевање текста у четвртом разреду основне школеˮ, Иновације у настави, Учитељски факултет, Београд, 2018, бр. 31 (1), 113–124. DOI: 10.5937/inovacije1801113S
[5]
„Обрада Бајке о лабуду Десанке Максимовић у другом разреду основне школеˮ, (коаутор са З. Цветановић и Н. Јевић), Методичка теорија и пракса, Заједница учитељских факултета Србије и Учитељски факултет, Београд, 2020, бр. 2, 147–158.
[6]
„Attitudes of teachers and parents toward students’ social interaction that influences literacyˮ (коаутор са З. Цветановић, С. Благданић), Теме, Универзитет у Нишу, Ниш, 2021, бр. 3, 805–820. DOI: 10.22190/TEME200511048C.
[7]
„Некњижевни текстови у савременим букварима – методичке могућности у савременом друштвеном контекстуˮ у: Маринковић, С и Стаматовић, Ј. (ур.). Наука, настава, учење у измењеном друштвеном контексту, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, 2021, 415–428. DOI:10.46793/NNU21.415S.
[8]
„Концепција уџбеника за учење латинице по Програму наставе и учењаˮ (коаутор са З. Цветановић, Љ. Келемен Милојевић), Иновације у настави – Иновативни дидактички системи у васпитно-образовном раду, Учитељски факултет, Београд, 2022, 1, 63–74. DOI: 10.5937/inovacije2201063C