• Prijava
    Pregled rada 
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti društveno-humanističkih nauka
    • Učiteljski fakultet
    • Pregled rada
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti društveno-humanističkih nauka
    • Učiteljski fakultet
    • Pregled rada
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vrste i funkcije neknjiževnih tekstova u razrednoj nastavi srpskog jezika

    Doktorand: Stojkov, Ivana P.
    Fakultet: Učiteljski fakultet
    Napomena: Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
    Datum postavljanja na uvid javnosti: 06-09-2024
    Datum odbrane: 05-12-2024
    Objavljeni radovi:
    [1]  „Гласно и тихо читање књижевног текста у разредној наставиˮ, Методичка пракса, Учитељски факултет у Врању и Школска књига, Београд, 2014, бр. 2, 193–202.
    [2]  „Читанка за четврти разред као уџбеник ширег културног контекстаˮ (коаутор са М. Митровић), у: Уџбеник у функцији наставе и учења, ур. Ана Пешикан, Педагошки факултет, Ужице, 2016, 105–114.
    [3]  „Протоколи за анализу уџбеничких елемената у савременим букваримаˮ, Методичка пракса, Заједница учитељских факултета Србије и Учитељски факултет у Београду, 2017, бр. 1, 71–86.
    [4]  „Утицај гласног и тихог читања на разумевање текста у четвртом разреду основне школеˮ, Иновације у настави, Учитељски факултет, Београд, 2018, бр. 31 (1), 113–124. DOI: 10.5937/inovacije1801113S
    [5]  „Обрада Бајке о лабуду Десанке Максимовић у другом разреду основне школеˮ, (коаутор са З. Цветановић и Н. Јевић), Методичка теорија и пракса, Заједница учитељских факултета Србије и Учитељски факултет, Београд, 2020, бр. 2, 147–158.
    [6]  „Attitudes of teachers and parents toward students’ social interaction that influences literacyˮ (коаутор са З. Цветановић, С. Благданић), Теме, Универзитет у Нишу, Ниш, 2021, бр. 3, 805–820. DOI: 10.22190/TEME200511048C.
    [7]  „Некњижевни текстови у савременим букварима – методичке могућности у савременом друштвеном контекстуˮ у: Маринковић, С и Стаматовић, Ј. (ур.). Наука, настава, учење у измењеном друштвеном контексту, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, 2021, 415–428. DOI:10.46793/NNU21.415S.
    [8]  „Концепција уџбеника за учење латинице по Програму наставе и учењаˮ (коаутор са З. Цветановић, Љ. Келемен Милојевић), Иновације у настави – Иновативни дидактички системи у васпитно-образовном раду, Учитељски факултет, Београд, 2022, 1, 63–74. DOI: 10.5937/inovacije2201063C

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV
     

     

    Pregled

    Sve doktorske disertacijeGrupacije fakulteta i fakultetiAutoriNasloviOvaj fakultetAutoriNaslovi

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV