Napomena: Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
Datum postavljanja na uvid javnosti: 08-07-2024
Objavljeni radovi:
[1] Веселиновић, И. (2020). Разумевање разломака ученика четвртог разреда основне школе. Норма, 25(2), 217–239. 0353-71292002217v.pdf (ceon.rs)
[2] Веселиновић, И. и Бркић, М. (2019). Математичке активности у функцији развоја почетних геометријских појмова. Методичка теорија и пракса, 19(1), 2130. METODICKA TEORIJA I PRAKSA 1 2019 II.docx (metodickapraksa.rs)
[3] Веселиновић, И. (2018). Начини разумевања разломака у почетној настави математике. Методичка теорија и пракса, 18(1), 3144. http://www.metodickapraksa.rs/wp-content/uploads/mp-2018- 01/09Veselinovic.pdf
[4] Веселиновић, И. (2024). Примена НТЦ система учења у настави математике. У Р. Рајовић (ур.), 6. Међународна стручно-научна конференција Нови изазови у едукацији: Школа и вртић будућности“ (стр. 201217). Нови Сад: Едукативни центар НТЦ. (ISBN: 978-86-88125-49-9)
[5] Веселиновић, И. (2018). Утицај различитих наставних стратегија и контекста учења на развој математичке даровитости деце нижег школског узраста. У Г. Гојков и А. Стојановић (ур.), 24. Међународни округли сто о даровитости Достигнућа и перспективе у образовању даровитих (стр. 352370). Вршац: Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”. (ISBN: 978- 86-7372-270)
[6] Веселиновић, И. (2018). Начини разумевања разломака у почетној настави математике. У Г. Mишчеви Кадијевић, Љ. Плазинић и Љ. Бојанић (ур.), Међународни научни скуп Савремени приступи у професионалном развоју и раду васпитача и учитеља (стр. 79). Београд: Учитељски факултет. (ISBN: 978-86-7849-253-2)