• Prijava
    Pregled rada 
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti društveno-humanističkih nauka
    • Učiteljski fakultet
    • Pregled rada
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti društveno-humanističkih nauka
    • Učiteljski fakultet
    • Pregled rada
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Strategije množenja u funkciji razvoja multiplikativnog mišljenja

    Doktorand: Veselinović, Ivana Z.
    Fakultet: Učiteljski fakultet
    Napomena: Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
    Datum postavljanja na uvid javnosti: 08-07-2024
    Datum odbrane: 10-12-2024
    Objavljeni radovi:
    [1]  Веселиновић, И. (2020). Разумевање разломака ученика четвртог разреда основне школе. Норма, 25(2), 217–239. 0353-71292002217v.pdf (ceon.rs)
    [2]  Веселиновић, И. и Бркић, М. (2019). Математичке активности у функцији развоја почетних геометријских појмова. Методичка теорија и пракса, 19(1), 2130. METODICKA TEORIJA I PRAKSA 1 2019 II.docx (metodickapraksa.rs)
    [3]  Веселиновић, И. (2018). Начини разумевања разломака у почетној настави математике. Методичка теорија и пракса, 18(1), 3144. http://www.metodickapraksa.rs/wp-content/uploads/mp-2018- 01/09Veselinovic.pdf
    [4]  Веселиновић, И. (2024). Примена НТЦ система учења у настави математике. У Р. Рајовић (ур.), 6. Међународна стручно-научна конференција Нови изазови у едукацији: Школа и вртић будућности“ (стр. 201217). Нови Сад: Едукативни центар НТЦ. (ISBN: 978-86-88125-49-9)
    [5]  Веселиновић, И. (2018). Утицај различитих наставних стратегија и контекста учења на развој математичке даровитости деце нижег школског узраста. У Г. Гојков и А. Стојановић (ур.), 24. Међународни округли сто о даровитости Достигнућа и перспективе у образовању даровитих (стр. 352370). Вршац: Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов”. (ISBN: 978- 86-7372-270)
    [6]  Веселиновић, И. (2018). Начини разумевања разломака у почетној настави математике. У Г. Mишчеви Кадијевић, Љ. Плазинић и Љ. Бојанић (ур.), Међународни научни скуп Савремени приступи у професионалном развоју и раду васпитача и учитеља (стр. 79). Београд: Учитељски факултет. (ISBN: 978-86-7849-253-2)

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV
     

     

    Pregled

    Sve doktorske disertacijeGrupacije fakulteta i fakultetiAutoriNasloviOvaj fakultetAutoriNaslovi

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV