Objavljeni radovi:
[1]
Шикл, А. (2009). Индивидуализована настава у функцији иновативног наставног модела. Образовна технологија, 3, 38-46.
[2]
Шикл, А. (2010). Гласовна секвенца и фоничке структуре као чиниоци еуфоније и поетског садржаја у збирци песама „Плави чуперак“ Мирослава Антића. Иновације у настави, 23(3), 133-145.
[3]
Шикл, А. (2010). Иновативни наставни модели: програмирана настава. Oбразовна технологија, 3, 361-372.
[4]
Шикл, А. (2010). Планирање у светлу теоријско-методолошких схватања савремених дидактичких теорија. Образовна технологија, 1, 33-43.
[5]
Шикл, А. (2010). Проблемска настава – иновативни (развојни) наставни модел. Образовна технологија, 2, 239-246.
[6]
Спасојевић, П., Шикл,, А., Илић В. и Јовановић, А. (2010). Редакцијска еваулација чланака. Методичка пракса, 2, 185–198.
[7]
Шикл, А. (2011). Пројектовање научног истраживања. Образовна технологија, 4, 379-394.
[8]
Шикл, А. (2012). Настанак и општа схватања модела развијајуће наставе. Образовна технологија, 2, 161-170.
[9]
Шикл, А. (2009). Образовање на даљину путем интернета у функцији стручног усавршавања наставника. У: И. Радовановић и Б. Требјешанин (ур.). Иновације у основношколском образовању – вредновање (607-620).
[10]
Ilić, V., Jovanović, A., Šikl, A. & Spasojević, P. (2010). Recycled material in art and art education. In: L. E. Orasanu, S. V. Grosu (ed.). International Symposium, Prividspreviitor/Loking towards the future (34‒40).
[11]
Шикл, А (2011). Савремена образовна технологија: ефекти примене мултимедије у настави. У: Д. Голубовић (ур.). Технологија, информатика и образовање за друштво учења и знања (247-255).
[12]
Шикл, А. (2012). Дидактички потенцијал интерактивних табли и педагошки аспекти њихове примене. У: Д. Голубовић (ур.). Техника и информатика у образовању – ТИО2012 (551-560).
[13]
Шикл, А. и Новковић, А. (2012). ИКТ у контексту развоја проблемско- истраживачке и пројектне наставе. У: Д. Голубовић (ур.). Техника и информатика у образовању – ТИО2012 (761-769).
[14]
Спасојевић П., Шикл А. и Новковић А. (2012). Богаћење активног речника ученика посредством савремене информационе технологије у функцији дисеминације мултикултуралности. У: М. Арнаут (ур.). Едукација наставника за будућност (965-974).
[15]
Спасојевић, П., Шикл Ерски, А. и Новковић, А. (2013). Електронски портфолио у функцији комплексног вредновања рада ученика. У: А. Вељовић (ур.). Реинжењеринг пословних процеса у образовању (93-100).
[16]
Шикл Ерски, А., Новковић, А. и Спасојевић, П. (2014). Електронско учење у разредној настави-могућности и ресурси. У: Д. Голубовић (ур.). Техника и информатика у образовању – ТИО2014 (427-435).
[17]
Šikl Erski, A, Novaković, A. & Spasojević, P. (2014). Аspects of the evaluation of educational work in school as factors in modern education. In: R. Dimitrovski (ed.). Journal of Process Management – New Technologies (591-595).
[18]
Ilić, V. & Šikl Erski, A. (2016). Art classes for 21st century. In: R. Dimitrovski (ed.). International Journal Scientific papers (357-362).
[19]
Šikl Erski, A. & Ilić, V. (2016). Didactical design and importance of project teaching in the context of modern school. In: R. Dimitrovski (ed.). Кnowledge International Journal Scientific Papers (1313-1317).
[20]
Илић, В. и Шикл Ерски, А. (2016). Е-портфолио ученика у настави ликовне културе. У: Д. Голубовић (ур.). ТИО 2016 (303-310).
[21]
Шикл Ерски, А. и Илић, В. (2017). Развијајућа настава као обележје савремене школе. У: Н. Поткоњак (ур.). Годишњак Српске академије образовања (223-233).
[22]
Ilić, V. & Šikl Erski, A. (2017). Teachers and use of information and communication technologies in teaching visual art. In: R. Dimitrovski (ed.). Кnowledge International Journal Scientific Papers (1313-1317).
[23]
Ilić, V., Šikl Erski, A. & Stojanović Đorđrvić, T. (2017). Challenge: being a art teacher in 21st century. In: R. Dimitrovski (ed.), Кnowledge International Journal Scientific Papers (1665-1671).
[24]
Шикл Ерски, А. и Илић, В. (2018). Основе савременог система комплексног вредновања рада ученика. У: А. Арнаут (ур.). Образовање, језик, култура: тенденције и изазови (159-167).
[25]
Stojanović Đorđević, Т., Ilić, V. & Šikl Erski, A. (2018). Teacher in quality school - challenges and perspectives. In: R. Dimitrovski (ed.). Кnowledge International Journal Scientific Papers (141-147).
[26]
Илић, В., Стојановић Ђорђевић, Т. и Шикл Ерски, А. (2018). ICT and Art Education. У: Д. Голубовић (ур.). Техника и информатика у образовању: наставници за наставнике ТИЕ (32-37).
[27]
Stojanović Đorđević, T., Ilić, V. & Šikl-Erski, A. (2018). Pedagogical paradigm of the school in the future. In: R. Dimitrovski (ed.). Knowledge International Journal Scientific papers (475-480).
[28]
Ilić, V., Šikl Erski, A. & Stojanović Đorđević, T. (2019). Students' competencies in the teaching visual art. In: R. Dimitrovski (ed.), Knowledge International Journal Scientific papers (433-439).
[29]
Илић, В., Стојановић, Т. и Шикл Ерски, А. (2022). Улога наставника ликовне културе у квалитетној школи. У: Д. Цицовић Сарајлић и П. Илић (ур.). Традиционално и савремено у уметности и образовању (73-74).