• Prijava
    Pregled rada 
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti tehničko-tehnoloških nauka
    • Fakultet organizacionih nauka
    • Pregled rada
    •   UviDok - Uvid javnosti u doktorske disertacije pre odbrane na Univerzitetu u Beogradu
    • Fakulteti tehničko-tehnoloških nauka
    • Fakultet organizacionih nauka
    • Pregled rada
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama

    Doktorand: Nikolić, Dejana
    Fakultet: Fakultet organizacionih nauka
    Napomena: Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
    Datum postavljanja na uvid javnosti: 12-05-2022
    Datum odbrane: 08-07-2022

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV
     

     

    Pregled

    Sve doktorske disertacijeGrupacije fakulteta i fakultetiAutoriNasloviOvaj fakultetAutoriNaslovi

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    O RCUB UviDok servisu | Pošaljite zapažanja
    @mire NV