Doktorand:
Živanović, Olivera S.
Fakultet:
Učiteljski fakultet
Napomena:
Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
Datum postavljanja na uvid javnosti:
16-07-2020
Datum odbrane:
24-12-2020
Objavljeni radovi:
[1]
Живановић, О. (2017). Мотивација и почетна настава геометрије. Методичка пракса-часопис за наставу и учење,13 (1), 17-30;
[2]
Живановић, О. (2017). Проблеми ученика у разумевању репрезентација разломака у настави математике. Методичка пракса-часопис за наставу и учење, 13 (2), 231-246;
[3]
Живановић, О. (2018). Уџбеник као културно-потпорно средство у функцији мотивације ученика у настави математике. Методичка теорија и пракса-часопис за наставу и учење, 13 (1), 45-52;
[4]
Живановић, О. (2018). Проблемска настава у функцији развоја критичког мишљења ученика у почетној настави математике. Методичка теорија и пракса-часопис за наставу и учење, 13 (2), 357-366;
[5]
Живановић, О. (2018). Методе рада са даровитим ученицима у почетној настави математике. Учење и настава, 4 (4), 755-766
[6]
Живановић, О. (2018). Улога и значај математичког моделовања у решавању једначина и неједначина. Учитељ, XXXVI, 37, стр.126-139;
[7]
Живановић, О. (2019). Улога пројектне наставе у образовању даровитих ученика у настави математике. У: Тематски зборник међународног значаја: Изузетна деца: образовање и третман/Exceptionalchildren: education and treatment. Друштво дефектолога Војводине, стр.53-63;
[8]
Живановић, О. (2019). Учење путем решавања проблема као перспектива почетне наставе математике, саопштење на Научном скупу Савремени приступи у професионалном развоју и раду васпитача и учитеља, зборник резимеа, Учитељски факултет Београд;
[9]
Живановић, О. (2019). Проблемска настава као савремни приступ у почетној настави математике, саопштење на Научном скупу Наука и настава данас, зборник резимеа, Педагошки факултет Бијељина.