Doktorand:
Rakonjac, Mika M.
Fakultet:
Učiteljski fakultet
Napomena:
Rok za dostavljanje primedbi na doktorsku disertaciju je istekao.
Datum postavljanja na uvid javnosti:
10-10-2018
Datum odbrane:
19-02-2019
Objavljeni radovi:
[1]
1.Лазић, Б, Ракоњац, М.(2011): Избор и структурирање аритметичких задатака. Норма,16 (1), 89-102.
[2]
Lipkovski, A, Rakonjac, M, Lazic, B. (2012). The connection of geomеtric and algebraic content in the sixth and seventh grade of primary school, In N. Brankovic (Eds.),Theory and practice of connecting and integrating in teaching and learning process, 137 – 157. Sombor: Pedagoški fakultet.
[3]
Ракоњац, М.(2013): Учење математичких појмова. Норма, XVIII,2/2013, 305-316, Сомбор: Педагошки факултет.
[4]
Ракоњац, М. (2016): Ефекти геометријског моделовања алгебарских проблема у разредној настави, Зборник радова Учитељског факултета у Ужицу, XIX(18), стр. 167-178.
[5]
Ракоњац, М. (2017): Ефекат геометријске репрезентације особина релације једнакости на успешност решавања једначина у млађим разредима, Настава математике, LXII2-3, стр. 21-28, Друштво математичара Србије.
[6]
Ракоњац, М. (2018): Утицај испитивања функционалне зависности између величина на успешност у решавању математичких проблема, Зборник радова Учитељског факултета у Ужицу, у штампи
[7]
Ракоњац, М. (2018): Значај повезивања алгебарских и геометријских садржаја у почетној настави математике, саопштење на Научном скупу Савремени приступи у професионалном развоју и раду васпитача и учитеља, зборник резимеа, Учитељски факултет, Београд.