Pretraga
Prikaz rezultata 1-10 od 42
Integrisano oglašavanje bazirano na kognitivnim i afektivnim reakcijama auditorijuma
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 19-05-2016, Datum odbrane: 15-07-2016)
Značaj bihejviorističkog pristupa za unapređivanje odlučivanja u savremenim finansijama
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 13-07-2016, Datum odbrane: 28-09-2016)
Koncept marketinške orijentacije u razvoju tehnoloških preduzetničkih poduhvata
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 06-06-2016, Datum odbrane: 27-09-2016)
Alterantivne strategije poslovnog marketinga na tržištu u razvoju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 02-06-2016, Datum odbrane: 29-09-2016)
Razvoj metodologije marketinskih istrazivanja na Internetu
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 11-05-2016, Datum odbrane: 27-09-2016)
Validacija modela kreditnog rizika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 19-05-2016, Datum odbrane: 08-09-2016)
Efekti primene međunarodnih standarda za sisteme menadžmenta u rudarstvu Srbije
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 13-07-2016, Datum odbrane: 28-09-2016)
Razvoj softvera zasnovan na modelu slučajeva korišćenja i MDD pristupu
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 15-07-2016, Datum odbrane: 29-09-2016)
Upravljanje ljudskim resursima u zaštiti životne sredine
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 01-06-2016, Datum odbrane: 29-09-2016)
Logički pristup modelovanju sličnosti
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 15-07-2016, Datum odbrane: 28-09-2016)